قوانین و شرایط سرویس دهی

پنل شماره مجازی مطابق با قوانین کشور راه‌اندازی شده و تنها جهت استفاده برای سرویس های که به دلایل مختلف شماره موبایل کشور ایران را جهت استفاده محدود کرده اند قابل استفاده است و هرگونه استفاده غیر مجاز از شماره ها بر عهده کاربر مصرف کننده می باشد.

پنل شماره مجازی تنها وظیفه ارائه شماره مجازی و پیامک دریافتی برای فعالسازی در سرویس مورد نظر کاربر دارد و بعد از فعالسازی، در رابطه با نحوه استفاده کاربر و هرگونه محدودیت و مشکلی از سمت سرویس دهنده، خارج از وظایف پنل شماره مجازی بوده و تعهدی نسبت به رفع این مشکلات ندارد.

پنل شماره مجازی هیچگونه شعبه یا نمایندگی که با نام پنل شماره مجازی در حال فعالیت هستند، ندارد و صرفا از طریق وبسایت shomaremajazi.ir ارائه خدمات می کند.


 

پیش مقدمه:

  • در این صفحه شرایط و قوانین پنل شماره مجازی را مشاهده میکنید.
  • در ابتدا قوانین کلی استفاده از خدمات پنل شماره مجازی آورده شده و در ادامه میتوانید قوانین منحصر به هر خدمت را بیابید.
  • این توافقنامه از یک طرف از جانب پنل شماره مجازی (به آدرس وبسایت shomaremajazi.ir) و از طرف دیگر از جانب مشتری (شما، شرکت شما، وکیل شما، نماینده شما، جانشین یا مورث شما) از لحظه ثبت نام در سایت قابل استناد است.
  •  ثبت‌نام، شارژ حساب، خرید و استفاده از خدمات پنل شماره مجازی به منزله مطالعه و پذیرفتن کامل شرایط استفاده از خدمات می باشد ، این قوانین همواره بروی وب سایت پنل شماره مجازی قرار دارند و در صورت تغییر به صورت لحظه ای بروی وب سایت بروزرسانی خواهد شد و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
  • قبل از هر گونه خرید، شارژ و استفاده از پنل شماره مجازی شرایط و راهنما درج شده در مراحل خرید را مطالعه کنید، در صورت عدم مطالعه، مشمول خدمات پس از فروش و پشتیبانی نخواهید شد. 
  • پنل شماره مجازی هیچ گونه توافقی با کاربرانی که قوانین وشرایط استفاده از پنل شماره مجازی پیروی نمی کنند، ندارد.


 

قوانین کلی خرید

  • فعالیت شما باید با اتصال اینترنت اصلی کاربر انجام شود و هرگونه خرید یا شارژ حساب که فرد از طریق پراکسی یا وی پی ان و یا سایر مخفی کننده های محل اتصال کاربر به اینترنت ثبت کند غیر قانونی می باشد و در صورت مشاهده، پنل شماره مجازی مجاز به مسدود کردن حساب کاربر و درخواست مدارک شناسایی کند و در صورت نیاز امکان پیگیری قانونی خواهد دارد.
  • هرگونه خرید با کارت بانکی دیگران غیرمجاز بوده و تا زمانی که مشخصات کاربر احراز هویت نشود، حساب کاربری مسدود خواهد شد.
  • روش پرداخت تنها به صورت اینترنتی و از طریق درگاه پرداخت بوده و پرداخت به صورت کارت به کارت یا ارسال شارژ سیم کارت امکان‌پذیر نمی باشد.
  •  کاربر باید موقع پرداخت هزینه سرویس از کارت بانکی به نام خود استفاده کند. در صورت مشاهده خلاف این موضوع از دادن سرویس خودداری می شود و هزینه به کارت پرداخت کننده برگشت داده می شود.

 

قوانین حساب کاربری

  • هر کاربر تنها مجاز به داشتن یک حساب کاربری در پنل شماره مجازی است و در صورت مشاهده تعدد حساب، دسترسی کاربربه حساب کاربریهای جدید قطع خواهد شد و اعتبار در دیگر حساب کاربری ها مسدود شده و غیرقابل استرداد است.
  • هیچ کاربری حق واگذاری شناسه کاربری خود به فرد یا شرکت دیگر را ندارد. بدیهی است در صورت تخلف، مسئولیت و عواقب آن بر عهده ثبت نام کننده اولیه حساب کاربری و صاحب حساب پرداخت کننده خریدهای قبلی می باشد.
  • پنل شماره مجازی می‌تواند در هر زمان که به فعاليت يا اطلاعات هويتی کاربری مشکوک شد، حساب کاربر را توقيف و مدارک هويتی و شناسائی بيشتر را از کاربر درخواست کند. پس از ارسال و بررسی مدارک درخواست شده، پنل شماره مجازی به آزاد سازی حساب کاربر و اجازه دسترسی به فعاليت در پنل شماره مجازی ملزم می‌باشد.
  • کاربران می‌توانند در صورت عدم تمایل به فعالیت، حساب کاربری خود در پنل شماره مجازی را بنا به درخواست خود از طریق تیکت، متوقف کنند. پنل شماره مجازی کاربر موردنظر را توقیف می‌کند اما از پایگاه داده‌های خود حذف نمی‌کند. این کار به‌منظور نگهداری جزئیات کاربران و تراکنش‌های آن‌ها، انجام می‌شود.
  • طبق قانون سیاست امنیت اطلاعات، پنل شماره مجازی متعهد می‌شود که از اطلاعات خصوصی کاربران محافظت کرده و این اطلاعات را مخفیانه نزد خود نگه دارد و برای سایر اشخاص فاش نکند، به‌استثنای مواردی که به‌موجب قانون و درخواست مراجع قضایی الزامی تلقی می‌شوند.

 

قوانین روش ارتباطی

  • پنل شماره مجازی هیچ‌گاه از کاربران خود، اطلاعاتی را از طریق ایمیل / تماس تلفنی و یا پیام رسان ها درخواست نخواهد کرد. تمامی درخواست‌های پنل شماره مجازی از طریق تیکت‌ها و درون وب‌سایت پنل شماره مجازی انجام می‌شود.

 

قوانین کلی شماره ها:

  • کاهش اعتبار تنها برای خریدهای موفق انجام می شود و در غیراینصورت اعتباری از کاربر کسر نخواهد شد.
  • منظور از خرید موفق در هر یک از خدمات متفاوت بوده که در هر بخش توضیح داده شده است.
  • این مسئله در اغلب قریب به اتفاق شماره ها صادق است اما در صورتی که شماره از قبل استفاده شده بود و یا بعد از آن توسط اپراتور کشور خارج از ایران به شخص دیگری واگذار شد. پنل شماره مجازی تعهدی نسبت به این مسئله نمی پذیرد. می توانید از قسمت آموزشها، فرا بگیرید چگونه تشخیص دهید شماره قبل از شما استفاده نشده است.

 

 شماره مجازی OTP عادی 

  • خرید موفق در این نوع شماره ها، به خریدی گفته می شود که کدتایید شماره دریافت شده است. در این حالت امکان عودت وجه در رابطه با این خرید وجود ندارد.
  • مهلت دریافت کدتایید این شماره ها بین 5 الی 20 دقیقه خواهد بود و بعد از اتمام این زمان، امکان دریافت کد تایید وجود ندارد.
  • قبل از وارد کردن شماره های OTP در سرویس مورد نظر حتما به نکات صفحه قبل از خرید دقت کنید.
  • شماره ها بنا به تجربه و تعهد اپراتورهای مخابراتی از کشورهای مختلف اختصاصی بوده و تنها شما برای سرویس خریداری شده استفاده خواهید کرد.

 

قوانین مالی و احراز هویت 

  • تمامی قیمت ها به تومان می باشد.
  • قیمت شماره ها ممکن است بنا بر تغییر نرخ دلار و ارز سایر کشورها و قوانین مخابراتی کشورها تغییر کند. 
  • در صورت مشکل در پرداخت آنلاین و عدم شارژ حساب شما و عدم واریز وجه به حساب سایت، مبلغ پرداختی مطابق قوانین بانکی بین 24 تا نهایتا 72 ساعت به حساب شما برگشت می خورد.
  • پنل شماره مجازی حق خود می‌داند هر زمان که نیاز بود از کاربر مدارک شناسایی لازم (کارت ملی ، شناسنامه ، تلفن ثابت، قبض تلفن ، آدرس و … ) را جهت احراز هویت مطالبه نماید و در صورت عدم همکاری از طرف کاربر مبلغ موجودی را بلوکه کرده و دسترسی کاربر را مسدود نماید.
  •  در صورت دریافت کارمزد توسط درگاه واسط پرداخت بابت هر تراکنش، به صورت پیش‍فرض این مبلغ کارمزد برعهده کاربر است که در هنگام شارژ حساب توسط درگاه دریافت می شود. 
  • مبلغی که از سوی کاربر در پنل شماره مجازی پرداخت می‌شود نزد پنل شماره مجازی بوده و با این وجه کاری انجام نمی‌شود و مشمول هیچ سودی نمی‌شود، این مبلغ در هر فقط به صورت ثبت تیکت از پشتیبانی مطابق با قوانین استرداد جه قابل استرداد به کاربر خواهد بود.

 

قوانین استرداد وجه:

  • در صورتی که پنل کاربر مشمول شارژ هدیه شود، در صورت درخواست استرداد وجه مبلغ هدیه از موجودی کسر و مابقی مبلغ باقی مانده جهت استرداد وجه محاسبه خواهد شد.
  • در صورت نیاز به عودت وجه به کاربر فقط به کارت بانکی که با آن پرداخت انجام شده، عودت داده می‌شود.
  • به دلیل غیرفیزیکی بودن محصولات پنل شماره مجازی امکان عودت وجه در رابطه با هر خرید وجود ندارد و تنها موجودی فعلی کاربر قابل عودت خواهد بود.
  • در صورت برگشت اعتبار به موجودی کاربر توسط ادمین به هر دلیلی، امکان برگشت این مبلغ به حساب بانکی کاربری وجود ندارد و اعتبار تنها در پنل قابل استفاده خواهد بود.
  • پنل شماره مجازی عودت وجه تایید شده را در مدت 1 الی 3 روز کاری انجام می‌دهد. در شرایط ویژه و فورس ماژور ممکن است در مدت زمان بیشتری انجام شود.
  • در صورت انصراف و درخواست عودت وجه به حساب بانکی، با کسر کارمزد بانکی انتقال وجه + کارمزد درگاه بانکی (در صورت داشتن) مبلغ به شماره کارتی که پرداخت با آن صورت گرفته عودت داده می شود.
  • حداقل مبلغ جهت استرداد وجه 10 هزارتومان می باشد.
  • درخواست های تسویه حساب حداکثر تا 48 ساعت کاری پس از تایید درخواست به صورت حواله پایا به حساب بانکی ثبت شده واریز خواهد شد.
  • برای تسویه حساب باید اطلاعات کاربر از منو احراز هویت تکمیل شده باشد.
  • جهت اعلام درخواست عودت وجه از پشتیبانی اقدام کنید.